hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|ماهانه بیش از ۵۰ هزار نفر از خدمات پارکسوار شمالی بهره‌مند می‌شوند

قم|ماهانه بیش از ۵۰ هزار نفر از خدمات پارکسوار شمالی بهره‌مند می‌شوند

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به استقرار چندین شرکت حمل‌ و نقلی در پایانه پارکسوار شمالی، گفت: ماهانه بیش از ۵۰ هزار نفر از خدمات این پارکسوار بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، رضا پوریافر با اشاره به فعالیت ۶ پایانه و پارکسوار در سطح شهر، اظهار داشت: پایانه‌های مرکزی، فدک، ۷۲ تن، پارکسوار شمالی، سه‌راه خرمشهر و ولیعصر(عج)، ۶ پایانه اصلی فعال شهر قم هستند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به استقرار چندین شرکت حمل‌ و نقلی در پایانه پارکسوار شمالی، ابراز کرد: این پایانه با مساحت ۶۷ هزار مترمربع در بستر رودخانه واقع‌ شده و بیشتر حالت پارکسوار دارد.

پوریافر با اشاره به ممنوعیت پارک اتوبوس در اطراف حرم مطهر، گفت:  اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه انجام‌ شده و رانندگان به سمت پارکسوار شمالی جهت پارک اتوبوس هدایت می‌شوند.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه‌شده در این پارکسوار به‌صورت شبانه‌روزی است، خاطرنشان کرد: در کنار پارکسوار، به‌منظور انتقال زائرین به حرم مطهر حضرت معصومه(س) ایستگاه اتوبوس درون‌شهری مستقر است.

به گفته مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ماهانه بیش از  ۵۰ هزار زائر و مسافر از خدمات پارکسوار شمالی بهره‌مند می‌شوند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد